Imagine
AcasăDespre noiViziuneCertificăriConfidențialitateServiciiGDPR - DPOContinuitatea afaceriiManagementul riscurilorEvaluare riscuri la securitatea fizicăEvaluare riscuri de incendiuProiectare sisteme de securitateAudit de securitate ITTeste de penetrareInfrastructură ITSisteme integrate de managementConsultanță OMFP 946Protecția informațiilor clasificateConsultanță arhivisticăSoluțiiInfrastructură ITVerificarea calității codurilor de bareSoftwareStarCaptureStarCapture MobileERAASSISTOReferințeContact
BCC1.jpg
Utilizăm cookie-uri pentru a ne asigura că vă oferim o experiență optimă de navigare pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării, vă dați acordul asupra
Forme
ERA - managementul documentelor
Forme
  • ERA este o soluție software de management a registraturii și corespondenței de afaceri care transformă registratura dintr-un centru de cost și o sursă de probleme într-o resursă strategică, generatoare de valoare pentru companie.
  • ERA permite identificarea și extragerea conținutului de valoare din corespondența de afaceri primită pe suport de hârtie și în format electronic și distribuirea către persoanele și fluxurile de lucru potrivite.
  • ERA permite organizațiilor să inregistreze, să urmărească și să utilizeze informația din corespondență de afaceri în procesele de lucru, îmbunătățește procesul de luare a deciziilor pe bază accesării în timp real a informațiilor potrivite pentru a crește eficiența operațională și profitabilitatea.